poniedziałek, 29 lutego 2016

Run Your Way- pokaz mody sportowej

Wieczór po pracy, 17 lutego, już miałam kłaść się spać kiedy na facebooku ukazała mi się aktualizacja z konkursem ze Sklepu Biegacza z możliwością zgarnięcia wejściówek Vipowskich na pokaz mody firm takich jak Nike Running PolandASICSNew Balance oraz Under Armour Polska. Ponieważ jestem dobrym asem w konkursach, szybko ułożyłam wierszyk konkursowy i rano dla formalności sprawdziłam wyniki. Udało się :)! Wygrałam dwie wejściówki!
Na pokaz , który odbywał się 25.02 wzięłam swoją niebiegającą przyjaciółkę, którą próbuje trochę zarazić bieganiem. 



Na pokaz przybyłyśmy przed czasem , ochrona nie wpuszczała jeszcze gości toteż porozglądałyśmy się po pietrze...niestety z męskimi rzeczami. Damskie były w dalszej części Sklepu Biegacza, przy scenie. 

Przed pokazem okazało się , że rozdzielają nas dwie i musiałyśmy się trochę naprosić by jednak nas nie rozdzielano. Udało się. Przy okazji poznałam laski z Endorfinowy Team oraz Fit Fighterkę :). Na przystawkę utrzymałyśmy piękne saszetki do biegania, które pomieszczą nie jedną paczkę suszonych owoców na wybieganiu :).

Pokaz był świetnie zorganizowany, każdą kolekcję poprzedzał taniec grupy tanecznej, następnie były prezentowane kolekcje m.in. przez blogerów. Same kolekcje były ciekawe i wzorzyste, chociaż zabrakło mi w nich burzy kolorów.

Po pokazie nadszedł czas na pogaduchy, pyszny poczęstunek i ...zakupy :). Kiedy wybierałam sobie wreszcie pierwszy stanik biegowy Shock Absorber (o nim post wkrótce) odbył się pierwszy konkurs. Już plułam sobie w brodę, że "wybrałam sobie moment na przymiarki", kiedy wystartował kolejny konkurs!
Pędem się zgłosiłam na ochotnika i wraz z 3 dziewczynami i Hubertem dostaliśmy za zadanie chwycić szybko jakąś część garderoby i zaprezentować ją na ..wybiegu :)!


Wybrałam leginsy w grochy i jak się okazuje jednogłośnie wygrałam konkurs :). A nagrodą był wybrany t-shirt z kolekcji Sklepu Biegacza! To był dopiero najtrudniejszy wybór ;)... Skusiłam się na niebieską bluzkę firmy Asics.


Bawiłyśmy się przednio i zainspirowałyśmy nowymi kolekcjami...A w sekrecie powiem , że Kinga poszła dziś pierwszy raz biegać ;)...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz